Kalexia·Alice·Hydrangea
◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
weibo: @Kuta柯特
COS,Lolita,Portrait.個人攝影堆圖地.
世间飞行 皆乐园

夏神樂:

『Madam Red』

Please note that we had already obtain the permission of shooting.

取景地已獲得拍攝許可。


I thought my love could have been buried deep under those graveyards.

But my heart was dying like it was being pecked, piece by piece.

I was stained by the scarlet blood.

Pain was the only one thing to make me feel alive. 

However, hatred was the only proof for the love to you again and again. 

我以為我的愛能深藏於這墓地下。

一點一點一點一點,像被烏鴉啄食的心臟般死亡。

而後,恨也是如此滋生,從此讓我染滿了我最愛又最恨的鮮紅的血液。 

痛感是唯一讓我體味著生這種東西,它們填補了我那空無一物的餘生。

可我還是終於明白了,我的「恨」就是我一次次對你們說「我愛你」的證明啊。


Angelina Dalles: Kuta

Photographer:NatsuKagura (Blogger)

Assistants:Zihan, Haixian


评论
热度(303)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
回到顶部 ∧